Vítám všechny švadlenky na tomto blogu.

Tento blog je o šití kabelek, batohů, peněženek z mé tvorby pod značkou AL-Fish.



neděle 17. února 2013

Kabelušky

Tak jsem po delší době přesedlala z peněženek zpět ke kabelkám, nevím, ale prostě nejsem schopná dělat pořád dokola jednu a stejnou věc, musím to šití mít trochu rozmanité, jinak by mě to asi nebavilo. Nevím jak to máte vy? Opět jedna z kolekce Mogan, ty mám nejradši,



Další dvě jsou sice každá jiná, ale základní střih je od Ivanky - Bellet, z posledního kabelkového kurzu,   velikost je přesně akorát, vejde se i A4 a osobně mám ráda jednoduché tvary. 






Přeji Vám krásný zbytek víkendu.
Alakala

7 komentářů:

  1. prekrásne kabelušky, ale Mogan je top !

    OdpovědětVymazat
  2. všechny jsou MOC pěkné! Mogan se mi z těchto tří krásek líbí nejvíc...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj holčiny, moc děkuji, no, na Mogan se vždy vyřádím, ač malá, tak pracná, ale já jí mám taky nejraději.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou krásné všechny, ale za mě též vede ta první!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta první je opravdový skvost! Já tady ty pracné věci nerada, ale tobě to jde opravdu od ruky.

    OdpovědětVymazat