Vítám všechny švadlenky na tomto blogu.

Tento blog je o šití kabelek, batohů, peněženek z mé tvorby pod značkou AL-Fish.



pátek 30. prosince 2011

Kabelka "Allison" trochu hubenější

Tak po delší asi měsiční pauze, kdy kvůli přesunu z bodu A do bodu B nebylo možno šít, stroj zabalen i další věci k šití potřebné taktéž, jsem po takové absenci po Vánočních svátcích hupla ke stroji. Prosincová Marina Quilt už byla doma prolistovaná a přečtená a jako první jsem vybrala kabelku Allison. Mám tento typ kabelek moc ráda, akorát jsem jí na poprvé neudělala dvoukomorovou, tu si asi nechám až ji trochu zvětším. Šije se krásně a látky mi vybírala dcera, na střední kasičku jsem měla vybranu úplně jinou a musím říci, že tu co vybrala je daleko daleko lepší. No, posuďte sami.
Jinak všem švadlenkám přeji mnoho štěstí a krásného šití do nového roku 2012.


Alakala

4 komentáře: