Vítám všechny švadlenky na tomto blogu.

Tento blog je o šití kabelek, batohů, peněženek z mé tvorby pod značkou AL-Fish.



neděle 8. dubna 2012

Deka Curio Quilt

Na začátku jsem byla očárována dekou Curio Quilt už v upoutávce na Marinu. Rozhodla jsem se zatím pro mé největší dílo v životě deku na dvoupostel velikosti 220x250 cm. Protože jsem si myslela, že prošití už nezvládnu na mém stroji, stěží bojuji s dekou na jednu postel, zadala jsem prošití Mops1000 nebo tyto webovky http://www.quilting-house.4fan.cz/  které tímto velmi děkuji za spolupráci na tomto pro mě veledíle. Až nyní došlo na olemování a konečně je dílo hotovo.


Krásnou velikonoční neděli přeje
Alakala

5 komentářů:

  1. Parádní veledílo jsi stvořila!

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je kus ... moc se mi líbí v detailu vybrané kusy látek ... moc pěkné kombinace ...

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, to asi už nikdy nepřekonám, je to na mě opravdu velká práce.

    OdpovědětVymazat
  4. Ali, mas ju naaadhrenou...

    OdpovědětVymazat